♥ 101104 - Torsdag

Hej!

I dag är det Torsdag och det är jättefint väder ute, så jag ska nog bege mig ut en stund snart och njuta lite. Får se om jag får tag på min kompis bara som är ledig i dag, om jag ändå ska ut.

Såg att det var några som hade kommenterat att de ville bli veckans blogg, och inte dagens blogg.. Kör tyvärr dagens blogg denna vecka, så ny chans till att bli veckans blogg kommer nästa vecka! Varför inte prova att bli dagens blogg tro?

Min lillebror har varit hemma från förskolan hela veckan, och han ska troligtvis igen dit på måndag men vi får se om han är frisk då.. men lite roligt måste jag säga att de är när han är hemma om dagarna.


Kommentarer
Postat av: Cossy

Gud vilken härlig bild på dig! Du har en jättefin utstrålning på alla dina bilder :)

Postat av: t

gillar verkligen din blogg :) hoppas torsdagen blir bra!



kramar!

Postat av: jennie

Gud va du är söt!!

Här har vi oxå jätte fint väder!! Skönt att komma ut i solen lite... Jag tycker det är kul att du blandar veckans och dagen blogg!!

Omväxling förnöjer!!

=D

Postat av: Mikaela

Allt bra idag? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0