♥ Andra Maj 2010

Nu tyckte jag det var på tiden att skriva några rader här i bloggen eftersom jag inte gjort det på några veckor nu..

Det jag gjort sedan jag skrev sist är bl.a. att jag börjat jobba heltid i gamla stan som försäljare via telefon, mycket roligt jobb måste jag säga.. Ingen dag sig lik. Var riktigt nervös i början inför jobbet, men nu har jag jobbat i drygt 2 veckor och det går som på rälls och man säljer på bra, så det känns skönt.

Förra lördagen blev jag 21 år gammal, och då var släkt och familjen på besök och firade mig såklart var min pojkvän på plats också. Fick mycket fina presenter, bl.a. ett jättefint armband av min pojkvän, pengar, porslin osv. samt massa fina blommor.

I fredags var det valborg och blev ingen brasa men däremot blev det grillning hemma hos en kille vid namn Totte. Var trevligt och sedan på kvällen drog vi ut på krogen. Helt okej kväll helt enkelt.

I morgon är det jobb som vanligt, jag jobbar 9-17 varje dag och såklart blir jag trött av att jobba men det är det värt för det är roligt på jobbet och mina jobbarkompisar är super trevlig och härliga.

Ska försöka skriva mer men vi får se hur det blir med det eftersom jag kommer hem äter och sedan direkt sover i stort sätt..


Kommentarer
Postat av: KRISTIN

Svar; OKEJ! jodå, de är bra med mig med! :)

Vad har du gjort idag? :p

Postat av: Linneaa

Kristin sv; ok härligt =) jadu inte så mkt faktiskt, har typ gått hem från min pojkvän o varit ute i solen sj? =)

Postat av: Amy

svar_ absolut :) självdå?

Postat av: Linnéa

Lägenheten är jättefint... men jag kommer nog ha lite hemlängtan i början <3

Postat av: LINDAVIOLA!

sv; härligt! Jodå, det är bra :).

Postat av: Sofia

hihi, okej :D

Postat av: jenny

tack

Postat av: emelie

sv: det är bara bra med mig :) självdå?

Postat av: KRISTIN

Svar; OKEJ! Jag har varit på skolan idag! :)

Vad ska du göra ikväll? :p

Postat av: Linnea

sv; hehe okej, vad jobbar du med? :) Jag ska bara ta det lungt, kanske slänga en titt på matten. :)

Postat av: K L A R A

sv: tack:)

haft en bra dag?

KRAM

Postat av: Linneaa

klara sv; aarå sj då?

Postat av: Linneaa

Linnea; aah okej nice =)

Postat av: Linneaa

Linnea sv; jobbar som försäljare =)

Postat av: Linneaa

emelie sv; vad bra :) jodå det är bra här också :)

Postat av: Linneaa

jenny sv; varse =)

Postat av: Linneaa

Sofia sv; hehe =)

Postat av: Linneaa

Lindaviola sv; okej vad bra :)

Postat av: Linneaa

Linnea sv; aa jag förstår =)

Postat av: Linneaa

amy sv; jodå =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0