♥ 100525 - Tisdag

I dag är det Tisdag och i morse när klockan ringde lite över kl 6 ville jag bara somna om och stänga av klockan, men tyvärr gick det inte men jag sov iaf. till ca. 7 så det fick räcka.. Tåget var i tid i dag in till gamla stan så det var skönt, eftersom det var förseningar på upp emot en halv timma i ungefär en vecka för någon vecka sen så är det skönt att de går som de ska nu.

Jobbar måndag-torsdag kl. 9-17 och fredagar kl. 9-16 så åker runt 7.30-8 på morgonen och kommer hem runt 18-18.30 så det är ganska påfrestande, men dagarna går fort så det känns bra iaf.

Min pojkvän fyllde 23 år i Söndags "Grattis!" och det innebär att det är slutet av maj nu och snart är det juni, snart är sommaren här plus semestern såklart! Känns så fruktansvärt underbart, förstår verkligen nu vad semester innebär för många som arbetar året runt. Själv har jag bara jobbat någon månad nu och känner att det ska bli skönt med semester, så jag kan undra hur de andra känner sig..

Ha det så bra!


En fin sommarbild jag tog för något år sedan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0