♥ 100509 - Söndag

Hej hej!

Nu kände jag att det var dags igen att skriva några rader för de senaste veckorna har jag knappt skrivit någoting alls överhuvudtaget och så ska det inte vara tycker jag. Lyckligtvis har jag kvar besökare trots dålig uppdatering, så jag ska försöka ändra på det och hoppas ni återkommer även i framtiden.

Den senaste veckan har jag jobbigt som vanligt 9-17 varje dag och endast till 16 i fredags, som vanligt. Dagarna går faktiskt snabbt, så det är skönt måste jag säga.

I Fredags var jag hemma hos Jeppe och kollade film, men som vanligt fick jag se den själv eftersom han somnade. Kommer inte ihåg vad filmen hette men Hugh Grant & Sarah Jessica Parker var med, och den var riktigt romantisk, precis i min smak.

I Lördags tog jag en promenad hem i regnet, blev blöt men det var mysigt. På kvällen åkte jag hem till Ludde med Frankl, och vi drack lite, spela ölspel och sedan drog vi till Hallonbergen i regnet. Usch, riktigt skit väder! Usch, hatar regn.

Söndag är här, och jag har ångest som vanligt. Nästa vecka jobbar jag bara måndag - onsdag så det är alltså kort vecka dvs. urskönt.

PS. Ska försöka svara på alla kommentarer jag fått nu och det är ex antal men ska göra mitt bästa..


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hoppas du haft en bra dag:)

Postat av: Linneaa

jennifer; tack så mkt detsamma =)

Postat av: Mona

hur är det ?:) följa varandra?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0