♥ Torsdag

God morgon!

Kom precis hem fick skjus av min killes mamma för hon åkte till jobbet, lika bra att åka med henne då eftersom hon åker förbi mig på vägen. När jag kom hem var min lillebror faktiskt vaken, och han är fortfarande dålig, men jag känner mig bättre i dag iaf.

Dags att äta frukost nu och dricka en kopp kaffe. Sedan är det dags för plugg, och jag måste se över kursen som jag ska börja läsa om någon vecka eftersom jag kanske måste beställa böcker osv. igen. Även i dag måste jag insallera skrivaren, vet inte riktigt men det verkar aldrig fungera, i bland hatar man tekniska prylar!

Ha en bra dag!


Vill ha sommar nu!


Kommentarer
Postat av: hannah

Ja det är inte alls kul, fast ser han en stund varje dag. men dock i skolan och det blir ju inte samma sak. det är aldrig kul att sakna sin pojk :/



vilken fin blogg du har! allt bra med dig då? :)

Postat av: v e v v e

sv; eller hur, skitsnygga! =D



jättefin och bra blogg du har förresten =)

Postat av: linnea

sv: ja eller hur! Visst är det mysigt! :)

Postat av: fg

Svar: Haha joo precis, tror inte att det är så superbra.. ;)

Postat av: gabriella

sv: jag vet jätte sött:)

Postat av: tove

vilken fin blogg :)

allt bra?

Postat av: Linnea

vevve sv Tack så mycket =)

Postat av: Linnea

Hannah sv Aa jag förstår, nee men precis det är ju inte de =/ Jodå det är bara bra här sj? =) Tack så mycket :)

Postat av: Linnea

sv; hehe aa =)

Postat av: Linnea

Tove sv tack så mycket Jo det är bra här sj ? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0