♥ Onsdag

God morgon!

I morse när mamma väckte mig runt kl 8.45 var jag så himla trött, så i dag fick det bli en sovmorgon. Gud så skönt det var. Är fortfarande förskyld, iaf. lite har blivit bättre men känner mig fortfarande seg och snorig. Min lillebror har också blivit förskyld nu, och hostig, hoppas han blir bra snart också för det är ju så svårt att äta mat osv. när man är förskyld och min lillebror är ju 1 år så tycker synd om honom när han äter för han verkar ha lite svårt. Krya på dig bror!

Dagens planer är att jag tänkte kolla min "jobb"mejl ganska ofta eftersom jag väntar på svar på olika jobb jag sökt. I går sökte jag ett jobb i en klädbutik och jag satt med det personliga brevet i ca. 1 timme, blev bara några rader alltså inte för långt.. Så jag hoppas jag skrev på ett sådant sätt som gjorde de intresserade av mig iaf. för ett personligt möte. Skulle vara super att arbeta i en klädbutik! Eftersom jag älskar kläder!

I dag ska jag även plugga, blir att läsa psykologi i dag tror jag. Behöver läsa IT också men jag känner att psykologin får gå i första hand så kan jag plugga IT senare i dag.

Senare i kväll efter middagen ska jag nog ta en promenad och gå hem till min älskling, saknar honom något otroligt nu! Träffade han hela helgen men det spelar ingen roll, direkt när man skiljer sig från honom börjar man sakna honom och hans närhet.

Ha en bra dag!


Jag


Kommentarer
Postat av: Maria

Åh vad roligt, skulle också vilja jobba i en klädbutik. Lycka till iaf !

Postat av: Jenny

Fin lugg du har på bilden :)

Postat av: Linnea

Maria sv Aa men eller hur det förstår jag bara söka jobb där och hoppas Allt är möjligt om man väl söker =)

Postat av: Linnea

Jenny sv Gick inte att gå in på din blogg du har nog skrivit fel någonstans så svarar här i stället Tack så mycket funderar faktiskt på att skaffa lugg igen men vi får se =)

Postat av: Maria

sv; Ja du har så rätt så :) Ska bege mig och kika efter lediga jobb.. Fin blogg du har :)

Postat av: Linnea

Maria sv Ja men gör det och lycka till hoppas du hittar något intressant och roligt =) Tack så mycket det värmer kram =)

Postat av: «PinkieLaady

Hoppas du hittar nåt jobb, är ju inte allt för lätt just nu :(

Postat av: josephin

sv; ja verkligen! :)

Postat av: Linnea

Pinkielady sv Tack så mycket hoppas jag också =)

Postat av: Linnea

Josephin sv Hehe aa =)

Postat av: Sandra

Sv: Du får krya på dig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0