♥ Hatar telefonförsäljare!

Måste skriva av mig lite eftersom telefonförsäljare är så himla irriterande människor, jag vet att det är deras jobb men varför finns detta jobb igentligen?

I går ringde en telefonförsäljare hem till mig och mamma svarade, och det var någonting om pensionen och samma nummer hade ringt tidigare frågat samma sak och svaret blev nej åter igen, men telefonförsäljaren blev tydligen otrevlig i samband med att mamma sa nej, usch!

Nu har de även börjat ringa till min mobil, undra hur de fått mitt nummer? Har inte gett ut mitt nummer och det är också hemligt.. Konstigt..

2-4 nummer ringer mig några gånger dagligen och jag hittar inte numret på eniro.se eller hitta.nu men däremot hittar jag telefonnumret på en hemsida via google om telefonförsäljare. Telefonnumret är 08 - nummer på alla telefonnummer så  borde de inte finnas på eniro då?

Blir bara galen på telefonförsäljare! Som inte accepterar ett nej, och terroriserar en.. ! USCH!

Har inte mobilen på när jag pluggar så därför har jag inte kunnat svara eftersom de ringer på så konstiga tider..

Kommentarer
Postat av: Helene

hihi, lugnt! :)

händer ikväll då? :)

Postat av: johanna

svar : aa, haft en bra dag då ? :)

Postat av: johanna

svar : aa, haft en bra dag då ? :)

Postat av: michelle

fin blogg :D

Postat av: elin

SV: jag måste nog med det:P



Jaha okej snyggt va det i varje fall :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0