♥ God kväll

I dag har jag haft fullt upp att läsa kursliteratur på engelska om mobbning, jätte intressant faktiskt måste jag säga. De senaste timmarna nu har jag skrivit och analyserat en artikel från DN, hur intressant artikel som helst måste jag säga! Duggan ska lämnas in senast på Söndag kl 00.00 så i morgon ska jag plugga riktigt mycket och skriva klart duggan så jag sedan på Lördag kan göra de sista ändringarna.

Tack för alla kommentarer jag fått i dag, men jag svarar på de senare eller i morgon har inte tid just nu..

Skriver mer i morgon.


Kommentarer
Postat av: jenny

hihi, ja detsamma, kul att du blev med i veckansblogg(:

aa jag har röstat på dig nu (:

kram

Postat av: Henrik Olsson

Jag hade också velat sova till 09.00... men i morse ringde väckarklockan 03.15. =P

Postat av: louize

vilken fin blogg du har :)

Allt bra?

Postat av: Linneaa

sv henric olsson; oj shit vad tidigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0