♥ Fredag

I dag är det fredag och helg, gud så skönt måste jag säga! Men känns som om man vill att veckorna ska vara längre, så man hinner med allt man ska hinna med.. Hinner knappt med hälften.

Åkte hem till min pojkvän i går, hans mamma kom och hämta mig när hon åkte hem från jobbet så jag var där hela kvällen/ natten och kom hem i morse. Så därför jag inte hann skriva något mer i går. Ska hem till min kille i dag igen för hans mamma ville hämta upp mig igen när hon var på väg hem så jag slapp gå. Så gullig hon är! De hämtar aldrig min kille, men mig kan de hämta..

Min lillebrors farmor är här hemma hos oss i dag, hon kom redan vid 9-tiden så nu ska vi snart äta lunch tillsammans. Ganska trevligt faktiskt måste jag säga, för hon brukar inte vara här så ofta eftersom hon bor på andra sidan stan (Utanför Nacka).

Ha en bra dag, och såklart även en bra helg!


Bild: Josés inflyttningsfest


Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha vad kul hon hämtar dig och inte honom :) Hoppas du får en trevlig helg!

Postat av: Linnea

Jossan sv; haha aa eller hur :D Tack detsamma :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0