♥ 100325 - Torsdag

I dag är det Torsdag och snart helg igen, tiden går så himla fort kändes som det nyss var helg. Ska absolut inte klaga för ju fortfare tiden går nu, desto fortare är våren och sommaren här, och det är ju verkligen inget att klaga på. Sol, värme, kjol och linne kan inte bli så mycket bättre, right (?)

Vaknade åter i dag igen av att mamma och min lillebror Charlie kom in och väckte mig, känns faktiskt skönt att slippa vakna av en väckarklocka eftersom jag sätter av den i sömnen.

Dagens planering är iaf. att jag ska anmäla mig till en kurs vid högskolan i dalarna som heter "Eu i Sverige", ja jag ska läsa statsvetenskap en kurs.. Kommer bli intressant. Sedan kanske jag ska hem till min pojkvän, inte träffat honom på hela veckan (Jo, måndags morse men räknas det?) så får se hur det blir i dag. Min syster kommer i morgon och äter middag osv. här så jag tänkte iaf. vara hemma tills dess om jag drar till honom för det var ca. en månad sedan jag träffade syrran sist.


Bild: Sandhamn sommaren 2009


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Tack så mycket! Kan inte fatta ännu att lägenheten är min <3

Postat av: LINDAVIOLA!

sv; allt bra idag =)?

Postat av: Jennifer

SV: Tack så mycket :)

okej!

Postat av: KRISTIN

sv; tack! :D Är altt bra? ;p

Postat av: jenny

ja jag håller med

Postat av: emelie

sv: hehe ;D

Postat av: K L A R A

sv: tack:)

KRAM

Postat av: ANGELiCAH

svar; tackar! :D



gud vilken härlig bild! nu längtar man ännu mer till sommarn!

Postat av: bexx

Hej! Det var ett tag sen, Är allt bra med dig?=)

Postat av: jenny

hej igen hihi :)



är med i veckansblogg..igen , tänkte om du hade lust att rösta igen?(=

http://kakatrin.blogg.se/2010/march/rosta-pa-veckans-blogg.html

rösta på mig i veckansblogg?

rösta många ggr är nr.7 :) hihi



kram:)

Postat av: Katrin

Härlig bild! :)<3

Postat av: tokio hotel

härlig bild! hur mår du?

Postat av: Linneaa

Klara sv; varsegod =)

Postat av: Linneaa

Angelicha sv; aa men eller hur =)

Postat av: Linneaa

Linnéa sv; nee det förstår jag =)

Postat av: Linneaa

Lindaviola sv; Jodå det är bara bra i dag sj? =)

Postat av: Linneaa

Jennifer sv; varsegod =)

Postat av: Linneaa

Kristin sv; varsegod =) jodå det är bara bra med mig sj? =)

Postat av: Linneaa

jenny sv; härligt =)

Postat av: Linneaa

emelie sv; hehe =)

Postat av: Linneaa

Klara sv; varsegod =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0