♥ 100323 - Tisdag

God morgon!

I dag är det Tisdag och i natt sov jag väldigt dåligt, har sovit med min pojkvän sen i Onsdags och i natt var första gången på väldigt länge jag sov själv så kanske har med det att göra.. Min lillebror var också vaken och skrek lite i natt så därför kanske också jag inte kunde sova så bra.

Näste vecka är det 1:a April och känns som om tiden går jätte fort nu och snön är snart ett minne blott tror jag. Älskar verkligen våren när grusen tas bort från alla gator samt solen som värmer ännu mer.. Åh riktigt mysigt! Tänk om 1 månad är det valborg! (Eller nästan iaf.)

Har fått en jättefin jeans tunika av min pojkväns mamma (Svärmor? eller för tidigt att säga det?) som kostade ca. 1200 kr men skulle aldrig ge det för den! Klart att den är fin men inte så fin. Lägger upp bild senare i dag på jeans tunikan, så kika in igen lite senare om ni vill se den.


En underbar vårdag förra året


Kommentarer
Postat av: Michael Jackson - Minnesblogg

SVAR: Jag mår bra, tack. :)

Postat av: saandraa

lugnt :)

Postat av: Frida

Tack så mke:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0