♥ 100322

God morgon!

Känns helt otroligt att det snöade nästan hela dagen i går, från en underbar vårdag med sol till snökaos och minus grader. Det är bara gilla läget, men jag måste säga att jag inte saknat snön alls.

I Lördags gick jag hem till min kompis runt 20-tiden och sedan drog vi vidare hem till hennes systers kompis, sedan ut på krogen. Var en helt okej kväll. Sov hemma hos min pojkvän, och varit där sedan dess kom hem nu för någon timma sen. Snöade ju i går och var trött så jag blev kvar då hemma hos honom.

När jag kom hem i dag var redan min mamma och lillebror vakna, så vi drack kaffe och åt frukost tillsammans super mysigt!


Vill vara brun igen! Ge mig sommar!


Kommentarer
Postat av: EVELINA

tjoo !:) fin blogg ! ^^

allt bra med dej?? (A)

Postat av: Linnea

Evelina sv; Tack så mycket :) Aarå det är helt okej här sj? =)

Postat av: EVELINA

sv; okej !:) gött !:D

jorå, de e la bra, lite trött bara !

Postat av: Gabriella

sv: oja! Det är verkligen härligt, man får ta igen sig lite :)

Postat av: Linnea

evelina sv; Aa okej vad jobbigt =/

Postat av: Linnea

Gabriella sv; Aa men exakt :)

Postat av: fg

sv: det är bara bra med mig, med dig? :)

fin blogg btw!

Postat av: Linnea

tg sv; Okej vad bra :) Jodå det är bra här också. Tack så mycket :)

Postat av: althea

Ha en skön dag =)

Postat av: Linnea

althea sv Tack detsamma :)

Postat av: emelie

sv: haha gör det :) det är rätt fint faktiskt! lite rockigt haha =)

Postat av: tove

hej! :)

allt bra med dig idag?

Postat av: Linnea

Emelie sv; Hehe aa exakt =)

Postat av: Linnea

Tove sv: jodå det är bra här sj? =)

Postat av: finalinafina ♥

ja absolut! hur är det med dig då? :-) gud vad brun du var!

Postat av: Jenny.

SV: ja verkligen :)

Postat av: Linnea

Finalinafina sv; Jo det är bra här sj? =) Ja men eller hur visst var jag =)

Postat av: Linnea

Jenny sv; hehe aa =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0