♥ 100316 - Tisdag

Vaknade i dag runt 7-tiden och sedan kunde jag inte somna om eftersom jag inte hade lagt dragt ner min mörkläggningsgardin helt så var det en springa längst ner och jag är lättväkt när det gäller ljus så jag vaknade. Satte på mig en av mina ögonbindlar men det gick iaf. inte att somna om, så surt eftersom jag gick och la mig sent i natt. Min mamma och lillebror kom in runt kvart i 9 och väckte mig, var super seg och trött men lika bra att gå upp.. I kväll kommer jag nog vara riktigt trött, så tidig kväll i dag tror jag..

Som ni kanske förstår träffade jag inte min pojkvän igår, var ganska seg igår kväll så lika bra att stanna hemma då tänkte jag. Ska nog till honom på Onsdag eller någon dag här i stället, trots att det är fotboll.. Får hitta på något annat under den tiden (Trots att det typ är fotboll hela kvällen till sängdags) Bara mysigt att sova tillsammans tycker jag, som sagt ibland blir det så.. Killar och deras fotboll, viktigare än något annat ibland känns det som..

Är fortfarande förskyld men inte lika mycket som förra veckan.. Som tur är. Ska försöka plugga lite nu.


Jag


Kommentarer
Postat av: marre

ja, det tror jag med. Kommer bli underbara 5 månader : 5 månader på stranden, vem klagar? :P



hoppas du har en bra dag!

Postat av: elin

SV: jag svara på komentarer :)

Postat av: Sandra

Sv: Ja, du har så rätt. Ibland funderar man verkligen på hur vissa människor fungerar.

Postat av: Sandra

Sv: Har precis ätit lite mat :) Själv?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0