♥ 100311 - Torsdag

I dag är det Torsdag och dagarna bara flyger fram känns det som, hoppas det är vår snart och snön är ett minne blått.. Har faktiskt varit på promenad ca. en timma idag redan, riktigt skönt faktiskt, var dock ingen sol ute men det spelade ingen roll var skönt iaf.

I dag ska jag bleka håret, städa samt plugga, får inte glömma att jag ska baka också!

Morfar kom förbi en stund tidigare i dag, och det är alltid trevligt när han kommer över.. Små prata lite. Han hade sin digital kamera med sig, så han visade lite kort.. Ganska roligt att se sina mor / farföräldrar sitta med något modernt tekniskt tycker jag. Som tanten som är med i "Halv åtta hos mig" som satt vid datorn och höll på med photoshop, riktigt imponerad och ja jag har fördommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0