♥ 100308 - Sjuk

Tänkte bara skriva några rader eftersom jag inte känner mig så pigg pga. förskylning och sprängande huvudvärk. Kom redan lite i Lördags men har suttit kvar sedan dess..

Tyvärr, blev det ingen arbetsintervju för att jag ringde och sa att jag var sjuk så jag skulle höra av mig när jag mår bättre. Så det ska jag göra.

Kollade mejlen i dag och där stod det att jag har kommit in på  en kurs till om EU, känns faktiskt roligt eftersom jag höll på att läsa om EU när jag gick på gymnasiet i kursen "Samhällskunskap B" och fick MVG på det momentet. Jag är faktiskt intresserad av samhällsfrågor, vem gör vad osv.

Skriver mer när jag mår bättre, men jag hoppas alla kommer tillbaks hit i alla fall eftersom det var ganska många som var här inne i går även att jag inte har skrivit något på några dagar.. Alltid roligt. Skriver mer iaf. när jag mår bättre.

Hoppas ni andra mår bra och slipper jobbiga förskylningar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0