♥ Svar del 1



Hur länge har du och din pojkvän varit tillsammans?
Svar: Vi har varit tillsammans lite mer än 1 och ett halvt år nu =)

Varför började du blogga?
Svar: Startade min första blogg för ex antal år sedan, och har sedan dess haft ett antal olika slags bloggar så jag har faktiskt glömt bort varför jag började.. Kan tro att det var en rolig grej att pröva på helt enkelt, så har jag stannat kvar

Vilka bloggar följer du dagligen? :)
Svar: Läser endast en dagligen och det är Denice´s blogg Bunnys

Hur mycket tid spenderar du på bloggen dagligen? :)
Svar: Nu när jag är arbetslös blir det självklart mer tid över till bloggen så jag kan tro att det är några timmar varje dag

när fick du din första kyss?
Svar: Det kommer faktiskt inte jag ihåg, men jag tror det var min första pojkvän när jag var 13 år gammal som jag var tillsammans med i en vecka

Hur länge har du känt din pojkvän? Hur blev ni tillsammans?
Svar: Träffade honom för första gången vintern 2007 så det är ungefär 3 år. Vi började tycka om varandra, kort och gott

♥ Läser du några stora bloggar?
Svar: Läser inga stor stora bloggar, räknas Bunnys blogg så läser jag en

♥ Fin blogg du har! När jag ändå är inne tänkte jag skriva några frågor till dig. Har du haft brunt hår någon gång? Eller är det bara blont som gäller?
Svar: Tack så mycket =) Självklart har jag haft brunt hår, det var sist i höstas men jag vantrivdes så jag blekte håret på nytt.. Ska däremot färga håret brunt snart igen tror jag

♥ Tycker du är jätte fin, vad är du mest nöjd över och inte nöjd över hos dig själv?
Svar: Åh! Nu blev jag super glad tack så mycket =) Det jag är mest nöjd över hos mig själv är mina kvinnliga kurvor samt min rumpa. Har inget jag direkt är missnöjd med hos mig själv, utan jag tar mig som jag är och älskar mig precis som jag är. Om jag måste välja något är det nog att jag har så tunt hår =(

♥ Besökt din blogg med jämna mellan rum och sett du lagt upp musik ibland men nu var det längesen, varför? Vilka är dina favorit låtar just nu?
Kram!
Svar: Vad roligt att höra hoppas du återkommer trots jag är dålig på att uppdatera min musik =) Har just nu ganska många favoriter faktiskt..

 


Lady Gaga feat. Beyonce - Telephone


Timbaland feat. Katy Perry - If we ever meet again

Gör ett inlägg lite senare i stället med favvo låtar

♥ 1. drömresa?
2. husdjur?
3. favorit märke på kläder?
Svar: 1. Har ingen direkt dröm resa faktiskt eftersom jag varit i Amerika, Asien osv. så min drömresa skulle vara att resa någonstans med min pojkvän och bara ta det lugnt och njuta tillsammans. - Behöver inte vara utomlands, kan lika gärna vara till Göteborg jah ni förstår jag är ganska enkel av mig
2. Har inga husdjur men däremot har min pappa en hund som bor i Småland
3. Jag är ganska tråkig och har inget favorit märke på kläder, utan jag köper det mesta som faller mig i smak


Frågestunden är inte avslutad så fråga gärna fler frågor till mig HÄR


Kommentarer
Postat av: Ligon ♥ - ஜKawaiiஜ

lägger till dig också! <3

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0