♥ Studenttider

I dag hördes det mycket liv samt hög musik från studentflak på jobbet i Gamla stan, var riktigt irriterande när man satt och ringde kunder.. Jag förstår samtidigt och det är grymt roligt att åka studentflak, inte ofta det är sånt liv och de som tar studenten är en dag i livet så jag unnar de det rejält mycket.

Tänkte lägga upp lite bilder från student för 1 år sedan, var riktigt underbar dag måste jag säga! Från morgon skumpan med jordgubbar till lunch återförening med gamla rektorn i skolan osv. till studentflak och brakande solsken ute hos min mormor och morfar på deras baksida med massa vänner, familj & släkt.






































Vita strumpbyxor jag har haha!


Kommentarer
Postat av: Deeep

På min blogg finns en fråga, hur ska din drömpartner se ut? Titta du först på? Händer- ögon- fötter- m.m? kika gärna in och skriv vad du tyck. du få vara anonym om du vill!

Postat av: jennie

åh vilka härliga bilder! Saknar min student när ja ser dom! :)

Postat av: Linnea

JENNIE SVAR Eller hur samma här =)

Postat av: Evelina!

Vad fin du är!

Postat av: Linnea

Evelina svar; tack så mkt =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0