♥ Onsdag

Hejsan! I dag är det onsdag och även i dag har varit fin dock känns det som om det är lite varmare i dag än i går och för att inte bränna mig alltför mycket har jag inte varit ute lika mycket i dag som jag var i går.

Ska snart i väg och möta min syster som kommer hem från jobbet. Vi ska nämligen handla lite inför midsommarafton, mat och dyl. får se bara vad vi hittar på för något..

I kväll ska jag hem till min pojkvän, hans bror fyller år i morgon så det blir middag och firande där i morgon.. För att få en lugn och skön dag åker jag dit i dag i stället och umgås med hans bror i morgon på hans dag (Om han nu är hemma, man vet aldrig med honom) kommer iaf. bli trevligt.

Vi ska åka tidigt på fredag så jag ska troligtvis hem i morgon kväll för att det mesta ska vara klart tills på fredag när vi ska åka..

Jag kommer ihåg när jag skulle åka till Sandhamn förra sommaren med min pojkvän bl.a. och han var ensam hemma dagarna innan så vi tyckte det var jätte mysigt att umgås med varandra hos han och laga middag osv. så jag skulle hem dagen innan vi skulle åka till Sandhamn, men så blev det inte.. Så i stället ställde vi klockan på 6 samma dag så fick jag cykla hem och packa på 10 minuter i stället.. Gissa hur mycket jag glömde? Hur mycket som helst! Så nu har jag nog lärt mig att man ska packa i tid och inte stressa.


Älsklingg & jag i Sandhamn på promenad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0