♥ Innan midsommar

Har tyvärr varit dålig uppdatering från min sida de senaste dagarna och det beror på att jag varit hemma hos min pojkvän både innan och efter midsommar..

I onsdags begav jag mig hem till min pojkvän eftersom vi skulle fira hans bror på torsdagen tänkte jag att det var lika bra.

På torsdagen vaknade jag av min pojkväns bror Sebbe, så vi åt frukost tillsammans ute i solen samt snackade massa skit med varandra. Sedan började han arbeta i trädgården lite medans vi väntade på att min mamma, styvpappa och lillebror skulle komma på eftermiddagen och fika med oss.. När de kommit och varit där en stund, åkte de hemåt.. och då kom min pojkvän hem från jobbet, deras mamma och pappa kom även hem så småningom och vi började fixa med födelsedags middagen.. Sedan kom några gäster osv. var super mysig middag.. På kvällen kom även min syster och fika med oss, sedan runt 22-tiden var det dags att åka hemåt för att packa och fixa inför morgondagen dvs. midsommarafton.

Skriver mer om min midsommar lite senare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0