♥ Första Juni

God morgon!

Har nästan precis vaknat och ska snart äta frukost med min mamma & lillebror, ja de är vakna i dag faktiskt. Är riktigt trött i dag och är lite förskyld, men måste till jobbet och jobba var hemma förra veckan så måste pallra mig i väg och göra mitt bästa trots jag är seg.

I dag när jag kommer hem blir det middag som vanligt, eftersom jag kommer hem runt 18-18.30 på kvällen så blir det inte mycket tid över efter man gjort allt man ska.. Det jag ville komma till är att min pojkvän troligtvis kommer till mig i morgon, så jag får en lugn kväll i kväll..

Dags för frukost & kaffe sedan springa iväg till tåget! Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Sv: Jag visst är dom :D fin blogg du har!

Kram

Postat av: Marielle

Hejsan, Jag skulle bli så glad om du ville rösta på mig i paulamyo.com's modelltävling! De skulle betyda mycket.



http://mariellep.blogg.se/2010/june/finalist-i-paulamyocoms-modelltavling.html#comment



kram

Postat av: julia

vad jobbar du med? :)

Postat av: Anonym

sv: det är bara bra:)

KRAM

Postat av: Linneaa

SOFIE SV Aa eller hur :) Tack så mkt :) Kram

Postat av: Linneaa

Julia sv Jag säljer prenumerationer till företag =)

Postat av: Linneaa

ANONYM SV Aa okej härligt :) KRAM

Postat av: julia

sv:

förstår inte riktigt. vad går det ut på?

Postat av: Linneaa

JULIA SV Hehe okej..

Postat av: Linneaa

MARIELLE SV Yepp, ska kika =)

Postat av: bexx

Hej!

Förlåt för ett vääldigt sent svar! Jag har haft bloggpaus, men är nu tillbaks lite smått!

Jag hoppas att allt är bra med dig! O att du får en jätte bra sommar!

Ha d bra!

/ Rebecca

Postat av: Anonym

fin bild =)

Postat av: Sofie

Sv: Gör de de är suuper :D!

kram

Postat av: Linneaa

SOFIE SVAR hehe aa =)

Postat av: ROCKAHOLIC"

sv; tack så mycket!

denhär var också jävligt fin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0