♥ Bubble -favoriter

Dagens favoriter kommer från bubbleroom.se där finns det faktiskt hur fina kläder som helst! Detta är alltså endast ett urval bland alla snygga kläder. Spana gärna in själv och spana.. Finns något för alla.

Sisters Point Gitta
299:- 

Sisters Point Godis
349:-

Bubbleroom / H Klänning  Bubbleroom / H Klänning
REA 149:-

Härnäst tänkte jag nog leta upp rikigt fina bikinis eftersom det börjar snart bli badväder! Har grymt svårt för bikini men jag ska göra mitt bästa och verkligen leta efter balla / fina bikinis att tipsa om..

Har du någon idé får du gärna skriva den, så kanske jag tar med den..


Kommentarer
Postat av: emma

gå in och fråga minst en fråga på min blogg : http://emmadaniela.blogg.se/ snäälla :D



jätte söt blogg oxå :D

Postat av: hanna

sv. tack så mycket! det hoppas jag med :)

Postat av: hanna

sv. tack så mycket! det hoppas jag med :)

Postat av: Kine

håper du har hadd en fin kveld:)

gjerne follow me:) på bloggen, da blir jeg glad :)

Postat av: Robin

Snyggt alltihop, go for it! :)

Postat av: Linnea

HANNA SVAR Aa klart =)

Postat av: Linnea

KINE SVAR Tack så mycket, hoppas du också haft en bra dag =) Tyvärr använder jag inte bloglovin, men följ mig om du vill..

Postat av: Linnea

ROBIN SV Yeah! Tack så mkt =)

Postat av: Celine :)

Fina klänningar :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0