♥ Allt känns skit

God morgon!

I dag är det Torsdag och även i dag ser ut att bli en fin och varm dag.. Ska söka lite jobb tänkte jag nu och sedan slänga mig ut i solen och solstolen och sola..

I dag känns det som en sånn där skit dag, där man känner sig ful, förvirrad, irriterad på allt och man mår skit helt enkelt.. Hatar att må såhär för jag blir så trött på allt, och bara vill dra täcket över mig och vakna upp i en ny värld. Inte lätt alltid med sånna här dagar, iaf. inte mina dagar som känns såhär.. Ska nog försöka att tänka mindre och bara va och inte känna av pressen som jag har på mig varje dag.. och som jag känner att andra har på mig också, för det mår jag inte direkt bättre av.. Blir så förvirrad och ledsen.. Åh vad ska jag ta mig till tro.


... Vädret är iaf. såhär fint i dag


Kommentarer
Postat av: M I C A E L A

Gud vad fin bild!

Postat av: Elin

Svar: Det gick sådär, kom delad 3 och 4 av 5 personer, haha, men var inte riktigt min dag igår på minigolf :)

Postat av: Mikaela

tack :)

ja, faktiskt. man får helt enkelt köpa båda :p

Postat av: Erika

sv; jadå jag hade en bra dag igår. du då? :)

Postat av: M A L I N H E,foto

SVAR. okej, nja inte alls mycket! :)

Postat av: Anonym

FIN BLOGG!



besök och kommentera gärna våran :D

(ourphotos.webblogg.se)

Postat av: E M M A

sv: Så bra, jo gårdagen var bra :P

hur mår du idag då? :)

Postat av: Linnéa

Får sån sommarkänsla när jag ser bilden <3

Postat av: EMELIE

sv: hehe varsegod :)

Postat av: Michelle [michellez.blogg.se]

Hej! Vad tänker du på när jag säger "sommar"?

Postat av: MATHILDA ღ

SVAR Tack :) Vad gör du?

Postat av: Jenny - tankar, foton & musik

hihi ja:D härlig bild!

Postat av: P H O T O G R A P H Y

fin bild :)

Postat av: Linnea

Micaela sv; aa visst är den =)

Postat av: Linnea

emma sv; vad bra =) jodå det är lungt här

Postat av: Linnea

Linnea sv; aa men eller hur me to =)

Postat av: Linnea

emelie sv; tack =)

Postat av: Linnea

Michelle sv; tänker på sol, värme & vatten sj ?

Postat av: Linnea

Mathilda sV; jadu inte så mkt sj?

Postat av: Linnea

jenny sv; ja visst är den =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0