♥ 100610 - Torsdag

God eftermiddag!

I dag vaknade jag hemma hos min pojkvän när hans väckarklocka ringde, och då var det bara att gå upp tillsammans med honom eftersom hans mamma skulle skjusa hem mig på vägen till hennes jobb eftersom hon åker förbi mig så lika bra så slipper jag gå.

När jag kom hem åt jag frukost och sedan var det bara att sätta sig i bilen och åka till Uppsala (Hem till min syster) och hämta min syster och alla hennes grejer, eftersom hon ska bo hemma hos oss över sommaren eftersom hon jobbar nära här. Var ute en stund i Uppsala med lillebror i lekparken, var faktiskt kallt så vi gick in och åt lunch sedan åkte vi hemåt.


Vill ha såhär fint väder igen!!


Kommentarer
Postat av: jessicka<3

sv; Haha aa ! :)

p.s Jätte fin blogg har du!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0