♥ 100609 - Onsdag

God morgon!

I dag är det Onsdag och jag har redan varit ute på en promenad i solen, jätte härligt.. Ska sätta mig ner nu en stund och leta telefonnummer och ringa och söka jobb eftersom jag inte har något kvar.

Förra veckan ringde det en man från ett företag hem till mig, min mamma svarade och såklart ringde han på dolt nummer så jag kan inte ringa upp till honom, smart.. Ska leta efter hans mejl och be han ringa till mig igen. Så jag hoppas han ringer, för det jobbet verkar jätte intressant för min del.

Skriver mer senare..

Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

sv: jah, den är som lite söt ^^



jag gillar din header! :o

Postat av: Linneaa

NATALIE SV Aa super =) Åh tack så mkt =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0