♥ 100603 - Torsdag

Hejsan alla bloggläsare!

Sitter just nu på jobbet och har precis börjat min lunch, lite småsegt i dag måste jag säga men det är nog för att många kanske är på studenter, lediga osv. bara att ringa på för alla kan ju inte vara upptagna.

I dag är det riktigt skönt och varmt ute, solen lyser som aldrig förr.. Känns ganska tråkigt att sitta inne och jobba, men roligt samtidigt för vem vill bränna sig? Får sola i helgen i stället.. Min bränna har inte lagt sig riktigt ännu sedan i söndags då jag var hemma hos min mormor och morfar och fira morsdag (Då jag brände mig) Så kanske bra för mig att inte vara ute.

I går kom min pojkvän över till mig efter han varit och klippt sig, gud så fin han blev! Vi kollade på Snabba cash i går, men tyvärr blev det inte så mycket tv-tittande..

Ne nu är det dags att äta lite, och sedan jobba lite extra på lunchen.

♥ LiNNEA


Min studentdag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: gör det den är jättebra:)

KRAM

Postat av: Amy

svar- nej, sjävldå?:)

Postat av: Linneaa

ANONYM SV Aa får göra det =) hade så bra =)

Postat av: Linneaa

AMY SVAR hehe okej jadu jag vet inte ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0