♥ 100730 - Fredag

I dag hade jag väldigt svårt att komma ur sängen eftersom jag satt och gjorde armband halva natten i går och kika svensson, svensson. Tiden går fort när man har roligt. Jag är iaf. uppe nu och jag har tänkt att söka fler jobb i dag samt städa och fixa..

Lite senare idag kommer min moster och hennes familj på middag, eftersom när min kusin fyllde år kunde vi inte komma till de och nu har mamma fyllt år och de vill kika på vårt nya kök. Min kusin ska få bestämma mat i dag och han valde plättar - så gulligt.

Det regnar inte ute i dag utan det är lite moln och sol, men inget direkt bad eller sol väder tyvärr.

Kommentarer
Postat av: sofie

hejj :) super rosa blogg du har :D

jag älskar rosa

är du medlem på bloglovin? :)

kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0