♥ Fredag & Kryssning

God morgon!

Då var Fredag äntligen här och kryssningen börjar närma sig nu, ska faktiskt bli roligt. Brukar alltid vara trevligt & roligt så det kommer det bli denna gång också tror jag.

Snöar tydligen i stockholm, och bussar/ tunnelbanan och pendeltåget är allt försenat osv. såg på sls hemsida att pendeltågen på samtliga linjer var ca. 50 minuter försenat (iaf. när jag kollade sist för någon timma sen). Blir så irriterad för förra gången vi skulle åka kryssning var det också förseningar, så vi var på väg att missa båten. Fick skjus in till slussen då, annars skulle vi aldrig hinna. Får hoppas att det inte händer samma sak denna gång, utan att allt löser sig när vi ska åka in runt 16-tiden.

Ska duscha snart tänkte jag och börja göra mig i ordning, för vi ska ses någon timma innan vi ska åka hemma hos en kompis. Får se vilka som drar dit, men tror det är alla som är här i krokarna och kan..

Hoppas ni får en underbar helg! Kanske skriver innan jag åker det beror på hur lång tid det tar för mig. Tänkte iaf. svara på era kommentarer innan..


Bild; På mig från en tidigare kryssning


Kommentarer
Postat av: Majaa. [ baramajaas ]

haha nej ;p

Postat av: johanna

Sv: jo jag vet, verkligen!

Postat av: Jennie

Hej !

Allt bra? :)



Var gärna med i Veckans blogg - tävlingen, som jag startat. :)

Du hittar tävlingen på andra inlägget uppifrån. ♥



Puss & Kram

Jennie

Postat av: LINDAVIOLA!

sv; Allt bra =)?

Postat av: Ciiz

Älskar att åka kryssning :D

Postat av: N I L M A

sv: jag ska bara mys aoch ta det lugnt. du då?

Postat av: Neha

Aha okej, tur det:D



Ha så kul:D

Postat av: Vanadesse.

hej söt :) hoppas du får riiiiktigt kul på kryssningen! jag ska ha en grym helg iaf ;D

kramar!

Postat av: Laila

hehe =) hoppas att du får en bra helg sötnos =)

Postat av: Sandra

sv: men man vänjer sig =)

Postat av: bexx

fin bild!

SV:

inge spec, lyssnar på musik :) Själv?:)

Postat av: Photographs by Natalia

Hoppas du får en bra fredagskväll :)

Postat av: Linnea

sv; mysigt med kryssning!



sv; jajamen, haft en bra fredag? :D

Postat av: Pam :)

fin blogg ! :)



allt bra med dig?

Postat av: Melinda Dalin

kryssningar is the shit :D

Postat av: Sanna

du är väldigt lik Laila Bagge på de tredje kortet ifrån vänster i headern. Jättevacker !!

Postat av: M - Bloggar om personlighet, skönhet, mode och foto!

Fin design! :D

Postat av: simone

Söt du är :D Med tomteluva va?

Postat av: Annas inspiration

Hoppas du fick en rolig gårkväll :-)

KRAAAM

Postat av: johanna

söt blogg! :)

Postat av: johanna

söt blogg! :)

Postat av: simone

Godmorgon snygging :) Vilken fin bild :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0