♥ 100221

I dag är det Söndag och nu börjar man känns sig som en människa igen, var ju på kryssning fredag - lördag och man var verkligen super seg i går och sov i stort sätt hela tiden när man kom hem på kvällen.. Åt bara middag sen somna man i några timmar och missa melodifestivalen bl.a.

I går när vi kom i land var det världens snö kaos, och vi tog taxi hem från båten och man såg knappt vägen så mycket snöade det, herregud! Ett under att man ens kom hem..

Skriver mer i morgon men ska försöka svara på alla kommentarer i dag iaf.
Syns i morgon! Hade så bra så länge..

Kommentarer
Postat av: Photographs by Natalia

sv: Mys gumman :D

jo det hade jag verkligen hihi :)

Hur mår du? :) ♥

Postat av: Photographs by Natalia

sv: Hehe okej ;D

hade du skoj då? :)

Postat av: Pam :)

sv: det är bara bra med mig också! :D



fin blogg.

Postat av: Photographs by Natalia

sv: Okej :D skojskoj :)

Postat av: Olessia

söt blogg

Postat av: FOTOGRABBEN.SE

Hejsan Vad gör du?

Postat av: Ciiz

hatar också sl :(

Postat av: Kovacevic

hej! allt bra med dig? :)

Postat av: N I L M A

hur var kryssningen annars då?

Postat av: Photographs by Natalia

svara gärna på frågan i mitt senaste inlägg sötnos :)

Postat av: FOTOGRABBEN.SE

sv; vilka spelar? :D



Jag ska strax äta middag ;)

Postat av: Sandra

sv: ja =D.

ja jag har haft en jättebra helg =).

själv? =)

Postat av: Pam :)

sv: vsg! :D



vad gör du?

Postat av: mersiha

har en frågestund på bloggen fråga gärna något skulle varit snällt :)



http://merissa.blogg.se/2010/february/fragestund.html#comment

Postat av: Maja Linder | baramajaas |

min helg har bara varit bra, sj ?:)

Postat av: Lina K

Här var det också snökaos igår och är fortfarande ... verkar aldrig sluta med den här snöstormen ...



Kul med kryssning! =) Fast känner igen det där med att soooooova efteråt, tar verkligen på även om det är roligt!

Postat av: Nikki

Skitfin desig du har! Gjort själv?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0