♥ 100218 - Torsdag

Gud! Måste bara skriva att dagarna går super snabbt, lite läskigt men helt klart fantastiskt bra eftersom jag längtar till våren / sommaren, så då får dagarna gärna rinna förbi..

Skulle träffat min pojkvän i går, så blev det inte, en kompis skulle komma till mig i dag, men så blev det inte heller, i morgon är det kryssning iaf. så då blir det som man tänkt sig. - Negativt det lät det där, men ta det med en nypa salt.

I dag ska jag plugga naturligtvis och senare tänkte jag också kika på vad jag ska ha med mig i morgon eftersom vi ska åka runt 16 - tiden in till stan och kanske träffas någon timma innan så är det lika bra att de mesta är klart, annars kommer jag få en stressattack igen.. Som vanligt - men det kommer jag nog ändå få hatar att behöva komma i tid till ett tåg.. Alltis så seg när det gäller sånt.

Ser verkligen fram emot den här helgen, har inte gjort ett skit denna vecka bara pluggat, gått till tandläkaren och sådant, känns så himla tråkigt helt talat.. Brukar iaf. vara med killen en dag i veckan, men icke denna vecka. Känns som om jag klagar, men det gör jag verkligen inte har spenderat tid med min underbara lillebror mycket den här veckan och han är bara så härlig.. (Han är 1 och ett halv år)


Kommentarer
Postat av: Emma

Fiin blogg, jag tycker att du är lite lik Lindsay Lohans lillasyster Ali :P ha en bra dag:D

Postat av: Linnea

ELIN SV Du skrev en reklam kommentar så den tas bort direkt men kom gärna tillbaks =)

Postat av: ewe

Härlig blogg!!! :D

ha en trevlig dag :)

Postat av: EMSY

det är ju ganska lång bort ändå :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0