♥ 100217 - Onsdag

God morgon!

I
dag mår jag bra förutom att jag fortfarande är förskyld samt att jag fortfarande har ont i sidan vid revbenen, hade ju ont i båda sidorna vid revbenen förut men nu har jag bara en sida kvar så det går nog över snart..

Får höra när jag säger att jag har ont "Har du brutit ditt revben?" Jag har faktiskt ingen aning, men det läker av sig själv tydligen så behöver inte gå till läkaren tänkte jag eftersom den andra sidan gått över och jag tror att den här sidan (den jag har ont i) kommer också att gå över.. Många sidor här.

I går gick jag upp vid ungefär 9.15 (Ganska bra för att vara mig) och i dag gick jag upp runt 9.30, klockan ringde 9.00 men jag ville dra mig kvar lite för jag älskar verkligen det.. Kruxet med att plugga hemifrån är just att man blir så seg på mornarna, även att det är skönt kan man inte sova till 11 för plugget måste göras och ingen roligt att sitta och plugga till 8 på kvällen.

Dags att sätta i gång nu, men ha en bra dag iaf!




Bild: Josés inflyttningsfest
Tyckte bilden passade lite in eftersom det är lill - lördag


Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA!

sv; allt bra idag =)?

Postat av: Nickey

Ja, det ska bli jättekul faktiskt :) Fin blogg du har!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0