♥ 100212 - Fredag

Hejsan!

Då var det fredag igen och just nu sitter jag hemma hos min pojkvän på hans mamma mini-dator eftersom min pojkväns dator inte fungerar.. Mini-dator är faktiskt hur mysig som helst måste jag säga, kanske ska satsa på en sån här dator jag också någon gång i framtiden.. Enkel att ta med sig men även inte för liten.

I dag kommer min pojkväns storebror hem, så det blir trevligt inte träffat honom nu på någon månad så det ska bli jätte trevligt att träffa honom igen. Nästa helg ska han också med på kryssning, så det kommer bli hur rolig och trevlig kryssningen som helst. Han var ju tyvärr inte med förra gången vi åkte, så det känns roligt att han följer med denna gång iaf. måste jag säga för han är så härlig och rolig, livar upp stämningen..

På söndag är det alla hjärtansdag och jag har faktiskt inte köpt något till min pojkvän ännu (Oj hoppas han inte läser) Får ta och försöka göra det här någon gång, men bara något litet eftersom jag tycker det viktigaste är att bara vara tillsammans så spelar inte resten någon roll. Visa och ge varandra kärlek är viktigare som sagt för mig än att ge massa saker.

Har ni några planer ännu för alla hjärtansdag? Eller tar ni det som det kommer?





Hinner inte svara på alla era kommentarer just nu, så jag gör det lite senare eller i morgon..

Kommentarer
Postat av: Miss ice

SV: Vsg. Vad händer i helgen då? :)

Postat av: Miss ice

SV: Jadu jag vet inte.. Har ingen aning, hade planer med mina kompisar med det blev inte av, så kanske chillar lite hemma bara och tar det lugnt och pluggar :)

Postat av: http://mmajda.blogg.se

SV: Tackar! :)

Postat av: amelaabloom.blogg.se

bio för min del! :)

Postat av: R e b e c c a

sv: Ne, inte säkert ju :D innan hade jag löshår, det va ingen som trodde det när jag berättade det ^^ men just nu är mitt hår så kort om man jämnför med löshåret, så det ser tyvärr fejkt ut :/

Postat av: «PinkieLaady

Hej hej, haft en bra helg? Vad har du gjort? :) hoppas du får en bra alla hjärtans dag!

Postat av: Anonym

svar;hehe okej =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0