♥ 100209 - Tisdag

God eftermiddag!

Som sagt har inte bloggat så mycket här eftersom jag gått över och bloggat lite mer än vanligt på min devoteblogg, får se om jag kommer tillbaks hit och bloggar mer här men det känns som om de flesta redan läser den på devote men vi får se.

- För att gå till bloggen på devote klicka
HÄR

I går var jag hos tandläkaren men ska tillbaks dit i dag igen, men i går var det bara en undersökning och i dag ska jag till tandhygienisten eller hur det nu stavas (?)

Tänkte även sola i dag efter tandläkaren om jag får tid över för jag hatar verkligen att vara blekast i kvarteret, för i morgon ska jag in till stan på shoppingrunda med Elise och då har jag verkligen ingen tid över..

Vill bara ha sommar! Allting känns så himla mycket enklare på sommaren, när det varmt och härligt. Sommaren i år kommer bli hur underbart som helst tror jag, för jag och hjärtat har redan bokat in en vecka i Sandhamn men även har vi pratat om Västervik osv. och både två ligger vid vattnet så då är det alltid underbart.

Nej, nu ska jag göra mig i ordning för jag ska snart till tandläkaren..



Sandhamn sommaren 2009 Kommer bli lika underbart i år igen!


Kommentarer
Postat av: 'amy

SVAR; jamen exakt!

Postat av: Camilla

ush jag hatar tandläkaren :( jag har bara varit hemma idag :)

Postat av: vesna.blogg.se

härlig b ild =)

Postat av: Anonym

sv', tack!! ja det är super fint :D

Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

sv. vet du vad som gjorde att filmen inte var bra ? :)

Postat av: elle

ja, jag har kollat runt en hel del nu x)

men tack endå för tipset!:D

Postat av: 'amy

SVAR: ja, självdå? :)

Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

sv. hihi okej, fin blog iaf :)!

Postat av: Maria

Gud så underbart det ser ut på bilen, vart är det ? =) Hade så bra. Kram

Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

sv. aww, tack tack :)!

Postat av: Linnea

MARIA SV; Ja men det var det också kan jag lova =) Det är i Sandhamn var i somras faktiskt helt otroligt underbart :)

Postat av: 'amy

SVAR: hörligt :D

Postat av: Nellie

Ja det är det C:

Postat av: isabell

ja jag vart jätte glad när dom vann :)!

Postat av: Vanadesse.

et blev en lugn helg för jag var förkyld. :)

Postat av: Photographs by Natalia

sv: Mja det är gott de ;D

allt bra med dig?

Postat av: Lovisa Sand

sv: tack så mycket :)

Postat av: Linnea

LOVISA SV; Varsegod =)

Postat av: Lisa

Gud så mysig bild! Har du inga fler sånna där mysiga sommar bilder? =)

Postat av: Maria

Aah okej där har jag aldrig varit faktiskt, kanske borde ta och åka dit :)

Postat av: Linnea

LISA SV; Aa visst är den * =) Aarå klart att jag har det får lägga upp de senare håll utkik =)

Postat av: vesna.blogg.se

yees=)

Postat av: emelie

fin blogg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0