Tisdag 21 December

God dag!

I dag är det tisdag och i går åkte min pojkvän till Luleå för att fira julen med hans familj och släkt. Aldrig varit så högt upp i Sverige faktiskt, så vore roligt att någon gång följa med dit upp för att se hur det är.. Har släkt i Småland så har endast åkt neråt i landet tidigare i mitt liv, men nu har man en anledning att åka uppåt också.

Nyårsplaneringen är i full gång men som sagt nyår är nyår och gäller att inte ha för höga förväntningar för då blir man bara besviken.. känns som om allting är en aning överdrivet angående nyårshysterin...

Ha en underbar dag i snön!

 


Kommentarer
Postat av: Tea

Hejsan, har en frågestund på min blogg, skulle bli jätte glad om du tittade in och slängde en kommentar!:)

Kram

Postat av: liindblaads

Joo det e fint :)

fin design du fått :)

Postat av: Fanny

Det är jätte fint i Luleå! :) Jag bor där ^^

Postat av: tovesegnablogg.blogg.se

hehe okej;)

Jo bara bra själv då?

ledsen för sent svar!

Postat av: idaa

hehe du får lägga in lite pikar om det då ;) :)

Postat av: Linnea

sv; hehe ja precis :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0