Söndag & kaos

Har inte haft någon tid till att blogga denna helg förns nu och nu lägger jag upp en sån där lista, och "dagens blogg" blev "helgens blogg" publicerar vinnarna i kväll.. Så det är inte försent att anmäla sig ! LÄNK

Fick ett telefonsamtal när jag vaknade och det var min käre mor som berättade att min barndomskompis hade försvunnit.. "Herregud, är det sant?" tänkte jag, och sen med allt elände som hänt i Stockholm i helgen räckte inte, vilket helg!

Min barndomskompis är ett år äldre än mig iaf. och hon är nu återfunnen som tur är! man blir rädd när någon bara försvinner eller liknande, aldrig hänt mig tidigare.. Sånt man bara ser och hör i tidningar eller på efterlyst.



Kommentarer
Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Åh jaha, vad gulligt ju :) förstår att den tog lång tid att göra alltså! Hoppas att han blev super glad för den iallafall hihi.

Postat av: IISABEL

haha ja :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0