Söndag 5.12


5 = Kärlek


Jag har i dag valt under lucka 5 "kärlek" eftersom det är min och min pojkväns årsdag.. och i dag är det 2 år sen vi blev tillsammans, jajjemän! ni hörde rätt det har gått så lång tid nu, kan knappt tro det själv!

Det är svårt att välja ut ett specifikt minne som vi har tillsammans som varit bäst, eftersom vi har gjort så himla mycket roligt genom åren.. men det som sticker ut lite extra var våran "Vara - Trollhättan" -resa som vi gjorde hösten 2008 (innan vi var tillsammans) åkte med 3 av hans andra vänner bl.a. en av de var hans brorsa som jag känt några år.. Riktigt roligt! Bodde på hotell en hel helg i Trollhättan precis vid ån där, supermysigt!

Jag på hotellrummet i Trollhättan Okt - 2008

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0