Lucka 2

Då var det dags att öppna lucka 2 i dag!


2 = Drömresemål

 

 

Oj, svår fråga! har varit i thailand och dit vill jag nog inte åka igen för det är försvenskat!! man vill ju inte åka utomlands till andra sidan jorden och ändå prata samma språk?

Mitt drömresemål måste vara till något land i Afrika, kanske Egypten och se hur det är där(?) men annars är det helt klart att åka tillbaks till USA, Florida Miami, är såhär att jag redan varit där en gång men kommer inte ihåg så mycket av det så skulle vara mysigt att åka dit igen och fräscha upp minnet lite!

Visst är det fint i Miami?

 


Kommentarer
Postat av: platinahair

Hejsan!



Kolla gärna in vår hemsida för prisvärt löshår av mycket bra kvalitet. alltid 100% äkta hår!



kram från oss på Platinahair

Postat av: tovesegnablogg.blogg.se

Ja! Okej gott, och kul! :D

Postat av: Erika(jyringen)

har oxå varit i florida och dit vill jag def.tbx =)

Postat av: Carro

det är så tråkigt med alla ställen utomlands att de blir så anpassat för turister. Man vill ju se hur det är där i verkligheten! :)



sv: jag kollar på s 8 av one tree hill. själv då? :)

Postat av: Michaila

Skulle också vilja åka till Usa :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0