Kvällsinlägg

Jag har påbörjat det här inlägget nu många gånger, men har suddat bort och försökt skriva igen för om jag tänkt skriva ett inlägg måste jag väll ha något på hjärtat?

Efter många om och men bestämde jag till slut att det här får bli ett inlägg om en film jag såg i går hemma hos min pojkvän.. Såklart somnade han men jag satt i 2 och en halv timma och kika film och gud så bra den var! Annars brukar jag ge upp efter en 45 minuter och säga "Det  här var skit!"

Filmen jag såg var 2012 hade inga förväntningar och jag tycker om naturfilmer så den här var perfekt för mig.. Har ni sätt denna film än?


 


Kommentarer
Postat av: LINKÖPINGSSTOLTHET | | ELINN

ja här med, det slutar aldrig att snöa här haah :( :P

Postat av: idaa

har inte sett den än.. men är det inte den filmen när världen typ går under?? (:

Postat av: Z A N D R A :)

sv: tack snälla för din gratulation :)

Postat av: Martin

Hejsan, du har en fin blogg. Jag har inte hunnit läsa så jättemycket än. Jag hittade dig på bloggtrafik, om du skulle vilja länka till min blogg i ett av dina inlägg hade jag blivit väldigt tacksam. Som tack skulle jag även kunna skicka dig en liten present till din hemadress efter du har gjort inlägget med min länk.



Min blogg adress är: http://humor.lecke.se/



när du gjort en länk kan du skicka din hemadress till [email protected] för att få ett litet paket :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0