God jul!

Kollar just nu på sluten av Änglagård och ska snart lägga mig så jag vill passa på att önska allesammans en riktigt god jul! kanske skriver mer i morgon men i morgon är det mycket att pyssla och dona eftersom jag ska bege mig hem till min moster och fira min jul där.. (Ca. 1 och en halv timme från mig)

För de som ville ha receptet på havrerutorna med nougat kommer receptet här snarast möjligen i morgon eller på juldagen, men ska försöka att hinna med det redan imorn! Så ni kan stå och baka i mellandagarna..

 

God jul ännu en gång! och jag hoppas verkligen ni får en underbar dag!

Berätta gärna vad ni ska göra, så jag har något att läsa när jag kommer tillbaks..

 


Kommentarer
Postat av: ALEXANDRA FRÅN SKÅNE

GOD JUL! :)

Postat av: MADDES

God Jul! Hur ska du fira denna mysiga dag?

Postat av: Viktoria | Marks största blogg♥

härligt :) jodå det är helt okej med mig också :)



God Jul, hoppas du får en underbar dag <3

Postat av: ttilda♥

- hihi visst är det :D



din bild är också fin!

god jul påre btw ♥

Postat av: Louise

God jul på dig gumman! :)



KOMMIT HEM IFRÅN EGYPTEN NU HEHE :)

Postat av: sofia

hoppas din dag än så länge varit jätte bra och att du haft en mysig jul:D

Postat av: elina

god jul!:)

Postat av: Jennie ♥

sv: oh vad mysigt. vi är sammanlagt 29 i vår släkt, men den utökas nästa år :)

vi var först hos svärmor då pojkvännens bror kom dit. lite paketöppning. sedan hem till småland och hela tjocka släkten :) allt bra idag?

Postat av: liindblaads

Förlåt för sent svar, mend et har ju varti jul och allt :P

damn va bra :D

jo allt e tipptopp med mej med :D

Postat av: JENNYHAMMARSTRÖM - MITT LIV SOM MAMMA

sv: härligt! Här är det bara bra:)

- Har du haft en härlig jul? :)

Postat av: IISABEL

bilden i din header är skitsöt!

Postat av: ange

fiiin blogg .D

Postat av: Katja

Hoppas du haft en fin jul <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0