Fredag 10 December

Sitter här framför datorn i mitt kök med en kopp kaffe och självklart är det mycket mjölk i som vanligt, så det gör kaffet lite halv jummet redan innan jag ens har börjat dricka.. men alla vill ha sitt kaffe på ett speciellt sätt och vissa häller i mjölken först sen kaffet och tvärtom.

I dag är en sånn dag jag bara behöver massa kramar och få höra att jag har en uppgift och inte bara känna mig som om ingen vill ha en, att man inte duger till något osv. men det är väll vardagen för arbetslösa människor att känna att ingen vill ha en men att man ändå någonstans måste hålla hoppet uppe eftersom det kommer att komma något jobb i framtiden och arbetsgivaren kanske bara "VILL HA JUST DIG"..

Jag är inte negativ men det kanske låter som det, men vissa dagar är bara jobbigare än andra och i dag är det just en sån dag. Arbetslöshet är ingen dans på rosor, tvärtom, det är mycket psykiskt i det här men det tar jag en annan gång ska fortsätta leta jobb för såhär kan det inte fortsätta! 2011 då smäller det.. Annars får jag väll försöka skaffa eget istället och se hur det går.. För jobb ska jag ha!

Ska fixa skrivaren också så jag kan skriva ut lite CV så när jag inte är så förskyld längre kan bege mig ut och söka jobb personligen.

Fick en kram av min Farmor på min student 2009

 


Kommentarer
Postat av: Kashaya

Lycka till med jobbsökandet, hoppas du får napp snart.

Postat av: Carina

Tack och detsamma! Kul att du tittade in. Vad händer ikväll? :)

Postat av: Jennie ♥

sv: usch då, krya på dej! inte alls kul de där!

allt är fint här :) det är ju fredag :D

ska du se idol idag?



trevlig helg!

kram

Postat av: ella ♥

- okej, svarar på kommentarer och är med min granne :P

Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv. varsågod :D!

Postat av: Malin

Vilken fin blogg du har ;D Gillar din design = )

Postat av: viktoria

när tog du stundenten?

Postat av: ALEXANDRA FRÅN SKÅNE

Gokväll! :)

Härligt du mår bra, jotack här är det bara fint :)

Okej, jag jobbar på BR Leksaker :) Vad är det du vill jobba med då? Ska du kolla idol finalen nu ikväll och vem vill du ska vinna av Minnah och Jay?

Postat av: stella

sv: eller hur :) vad gör du då? :)

Postat av: Becca

sv: ursäkta de super sena svaret :) Men har ju vart ¨på 3veckors semester :b Allt är toppen med mej!!

Hur är det med dej själv?? :D

Postat av: liindblaads

Nee de är ju inte de :)

allt bra med dig?

Postat av: friida

Sv: Inget spec.

Hur var din fredag?? :D

Postat av: JESSICKA♥

sv; Haha jag ska väl julstäda lite och bara ta det lugnt..är skit trött just nu. dudå? :) kram

Postat av: Z A N D R A :)

sv: hehe :)

ha en bra kväll!

Postat av: tove♥

Ja! Allt väl med dig idag då? :)

Postat av: Ninie

Fin blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0