Dec. 7, 2010

I dag är det tisdag och jag har blivit förskyld, känns iaf. bättre i dag än vad det gjorde i går så är nog på bättringsvägen och det känns skönt. Min pojkvän ska till Enköping med hans mamma i dag och klippa sig, får se om jag följer med.. Skulle i vilket fall vara trevligt eftersom jag inte varit i Enköping sen Hamnfestivalen i Augusti..

I lördags var vi på julbord och innan vi ens åkte blev det en lång historia, men iväg kom vi allt och har helt glömt bort att lägga upp bilderna jag tog.. Så det ska jag göra, lita på det!

Ni får ha en underbar dag annars allesammans!

 


Kommentarer
Postat av: linnea :]

har du sett denna sida?:o

Vinn macbook air, ipad, ipod, och iphon 100 stycken varje dag!

jag har tex. vunnit en ipod:)

länk: http://www.spinglo.com/i/linneagulliksson

Postat av: danten89

Oh julbord som är så gott, trots att jag inte äter allt :P



Idag ska jag maila ett företag jag sökte jobb hos förra veckan, fast nu ska jag skotta lite snö och sen luncha :)

Dudå?

Postat av: fmsu

fin blogg :D

Postat av: Marcus Å

Det är kanon med mig. Har du något kul på gång i veckan då? :)

Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv. varsågod :D!

Postat av: stella

sv: jo, men det var jättemysigt :D

Postat av: Em

Fan vad du är lik laila bagge!! :D

Postat av: IISABEL

tack :)

Postat av: Cricka

Snygging :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0