Dec. 30, 2010

God morgon!

I dag är det näst sista dagen på det här året, känns lite sjukt att det snart är år 2011 men bra och roligt samtidigt för ett nytt år känns som en nystart.. eller att året som varit får ett avslut.

Har lite att göra i dag eftersom min pojkvän kommer hem (varit borta mer än en vecka) och jag ska till honom och därför måste jag packa för morgondagen i dag också.. Så jag måste bestämma vad jag ska ha på mig redan i dag! Herregud, så svårt att bestämma mig.. men det får bli min svarta tubklänning, den är fin och nyår-ig!

 


Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

sv: haft en bra nyårsafton? kram

Postat av: IISABEL

bara bra! själv? :D

Postat av: Viktoria | Marks största blogg♥

det låter skönt :) just nu svarar jag på kommentarer men ska snart lägga mig också :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0