♥ Vit kladdkaka med glass & kaffe

Sitter här och besvarar på kommentarer samt svarar på frågorna från frågestunden och jag måste säga att vissa frågor behöver mer hjärngympa än vanligt, och sånna frågor tycker man allt om! Lite ovanliga frågor som man själv aldrig ens tänkt på..

Sitter iaf. här framför min dator med en stor kopp kaffe med mjölk med lite vit kladdkaka och vaniljglass - Gud så gott det är! Självklart har jag bakat själv, lägger gärna upp receptet på den om någon skulle vilja göra exakt samma som min.. Finns ju många olika recept men min är helt klart godast.. (Tror jag)




Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad händer idag då? :)

Postat av: carroboll

Du det ser riktigt smarrigt ut :)

Postat av: bella♥

hehe nej fktiskt int :P

Ska kanske testa det nån gång :P ♥

Postat av: Linnea

EMELIE SVAR; i dag ska jag hem till min pojkvän sj? =)

Postat av: Linnea

CARROBOLL SVAR; aa och det är det också =)

Postat av: bella♥

är den lika god elr godare ? :D ♥

Postat av: Linnea

BELLA SVAR: godare än vad?

Postat av: Emelie

Mysigt :) Jag ska börja planera lite inför flytt. Vad som ska med och så :P

Postat av: bella♥

än vanlig ?? :O ♥

Postat av: Sandra

Fin blogg du har! :)

Har aldrig smakat vit kladdkaka, men det ser jättegott ut! :)

Postat av: linneaa :D

åhhh, det såg gott ut ;)



görs? kram

Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen!

Postat av: carroboll

Så när får man receptet då :) ?!

Postat av: nicole

sv: okej :)



haft en fin dag?

/shoppaholly

Postat av: josefine

Nu är det dags för gissa kändisen i bloggen! Kan du gissa vem kändisen är? Rätt svar först får en länkning!

Postat av: Linnea

LINNEA SV; jajjemän =) ne jag gör inte så mycket städar lite sj ? =)

Postat av: Linnea

SHIKO SV; ok

Postat av: Linnea

CARROBOLL SV; lite senare sitter och skriver de nu =)

Postat av: Linnea

NICOLE SV; jadå det har jag haft sj? =)

Postat av: Linnea

JOSEFINE SV; okej =)

Postat av: linneaa :D

samma, :)

rensar, och slänger massa saker jag inte behöver hhee :)

ska göra om rummet snart eller ja i höst ;)<3

Postat av: Linnea.C

Tack så mycket :D vad gör du då? :)

Postat av: emmaaa:]

sv; varsågod:).

inte mycket, kom just hem från en badplats. själv?:) kram.

Postat av: Mikaela

SV; okej, hur känndes det när du börja första ring?

några tips?

Postat av: Soha

nej, visste inte ens att det fanns :)

Postat av: Anonym

vad vill du ser mer i våran blogg ? i inlägget "rösta på vad ni vill se mer i våran blogg" kan du rösta, så rösta gärna ! :)

Postat av: Veronica

Härligt! =)

Postat av: bella♥

japp :D det r sant :)♥

Postat av: Amanda

Jag har faktiskt bara smakat vanlig, men funderar på att göra en såndär någon gång :)



Sv: Tackar! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0