♥ Svar del 2

 


Postat av: m a til da
har en fråga, tränar du något.. och isåfal vad? och har du tips på bra träningsmusik?
Svar:  Jag tränar faktiskt ingenting, går promenader ibland men dock inte så mycket som jag känner att jag vill göra.. men om jag börjar träna i framtiden ska jag skriva de.


Postat av: rosanna
Fin blogg!
hur länge har du bloggat?
Hur lång är du?
Vad är ditt dröm yrke?
Svar: Tack så mycket =) Jag har bloggat något år nu. Jag är ca 165-167cm (någonstans där) Mitt dröm yrke är författare eller något jobb på kontor.


Postat av: bella
vart hittar du en kille som vill ha ett så långt förhållade :P
Jag vet int vart jag sk aleta Xp
Svar: Jag letade inte och det gjorde inte min pojkvän heller, och det är så man får göra tror jag.. Man ska aldrig jäkta in i ett förhållande tycker jag.. Så mitt råd leta inte utan det kommer när det kommer.


Postat av: Lina&Mimmi <3
Om du fick önska dig en endaste sak hära på jorden
vad för önskan skulle det vara då ? :)
Kram!
Svar: Att alla på hela jorden fick mat, rent vatten och tak över huvudet 365 dagar om året. Kram


Postat av: emmaaa:]
har du gjort din header själv?:).
riktigt fin.
Svar: Jajjemän det har jag! Tack så mycket =)


Postat av: nicole
favorit modeblogg?
snyggaste plagget ?
hur lång är du?
Svar: Läser inte modebloggar, utan jag letar upp det jag tycker om själv och läser tidningar osv. istället. Snyggaste plagget är en blommig sommar klänning. Jag är 165-167cm nånstans där.


Postat av: olivia wikström svarar ♥
Hur gammal är du ?
Vad vill du jobba med ?
Tycker du om att blogga `?
Vad gick du/går du på gymnasiet ? (alltså linje)
Ha det så bra ! ♥
Svar: Jag är 21 år gammal och jag är inte säkar på vad jag vill jobba med riktigt ännu. Ja, jag tycker om att blogga, såklart! Jag gick 1 år på fordonslinjen sen böt jag till samhällsprogrammet med inriktning ekonomi. HAde så bra du med!


Postat av: Roshanna
Favoritklädbutik?:)
Svar: Har faktiskt ingen..


Kommentarer
Postat av: EMELIE

sv: hehe aa ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0