♥ De 10 första svaren



 

Här kommer de 10 första svaren och tack för alla frågor jag fått, ska försöka svara så gott jag kan på alla..


Postat av: Lina
FRÅGA: konstig fråga kanske, men hur många olika hårfärger har du haft? :D
SVAR: Jadu, jag vet faktiskt inte men det har blivit hur många olika hårfärger som helst genom åren.. De jag haft som jag minns är; mörkbrunt, rödbrunt, brunt med slingor, ljusblont, mellanblont & blont med slingor i utväxten. Älskar att ändra hårfärg som sagt!

Postat av: MATHILDAAZ ღ
Vad vill du uppnå med din blogg?
Ha en bra dag!
SVAR: Jag vet inte vad jag vill uppnå inte tänkt på det ärligt talat, vill nog inte uppnå något speciellt med den. Ha en bra dag du med!

Postat av: Linnéa
vilken är din drömresa? ♥
SVAR: Det är att resa runt i Asien i olika länder tillsammans med min pojkvän.

Postat av: Felicia
hej hej!
vilken är din favo mat (middag)
pusss&kram
SVAR: Hej på dig! Jag har ingen favoriträtt utan jag har olika från dag till dag (Det man känner för helt enkelt) men just nu är det en grillad halvblodig biff med pommes och någon god sås med fetaostsallad.


Postat av: Mattias
Vad gillar du att blogg om:)?
Hur länge har du bloggat?
Och hur många besökare har du i snitt per dag:?
SVAR: Jag vet inte vad jag gillar att blogga om, bloggar om det som faller mig in.. Jag har bloggat sedan 2007 men har haft olika bloggar, denna startade jag för lite mer än 1 år sen. Besökarna på bloggen varierar från dag till dag, men genomsnitt är det några hundra besökare..

Postat av: b e a u t i f u l p i i n k l i p s ♥
FRÅGA: har du gjort designen själv?:D
SVAR: Ja, helt själv.

Postat av: Mikaela
Hur träffades du och din pojkvän?
Ska du ha barna? i sånafall hur många?
kram
SVAR: Jag kände min pojkväns bror från när jag gick i skolan i Bålsta (Där jag bor) och sedan började jag umgås med han och min pojkväns kompisar och sedan sa det bara pang och vi blev tillsammans.. Det som är konstigt tycker jag var att jag och min pojkvän tjafsade ganska mycket innan vi blev tillsammans, men se hur det gick! =) Fast både jag och min pojkvän kände att det var något mellan oss redan från första gången vi träffades. Vi blev alltså tillsammans efter 1 år som vänner. Ja, jag vill gärna ha barn och jag tror jag vill ha 2 iaf. så barnen har varandra.


Postat av: http://liveonetime.blogg.se/
1. varför började du blogga? :)
2. vilka bloggar läser du dagligen? (länka gärna till dom så man kan kolla in dom :D)
3. favorit plagg? (visa gära bild)
SVAR: 1. Anledningen till att jag började blogga var nog för att jag inte hade något att göra, så för 3 år sedan när det var nytt var det roligt att pröva på. Samtidigt är det bra för sina vänner och släktingar som man kanske inte träffar så ofta att följa med i sitt liv.
2. Jag läser inte så många bloggar dagligen utan jag kikar runt och hittar nya varje dag som jag sparar på datorn som jag tycker är bra, men bloggar jag måste besöka är iaf. 
Denise och Mathilda bloggar.
3. Gör ett inlägg om det..

Postat av: Johanna
Kanske en konstig fråga, me vad får du ut av att blogga?
Är det för att det är roligt, för att få bättre självförtroende tex :)
SVAR: Jadu, jag vet faktiskt inte men det ligger något mitt i mellan det du skriver för jag har världens dåligaste självförtroende ibland, vissa dagar vill jag bara dra täcket för huvudet men så är det nog för alla kan jag tro.

Postat av: linnea
1.har du gjort din design själv? Den är jätte söt!
2. Vad tycker du om mina bilder på min blogg?(:
3. Hur många år är du?
4. Hur länge har du bloggat om du räknar med f.d bloggar?
5. Ska vi följa varamdras bloggar?(:
6. Ha en bra dag!
SVAR: 1. Tack så mycket! Jajjemän gjort den helst själv.
2. Jag tycker de är jättefina!
3. Jag är 21 år gammal.
4. Nästan 3-4 år skulle jag tippa.
5. Ja, det är klart vi ska..
6. Tack detsamma =)


Fler svar kommer snart..


Kommentarer
Postat av: m a ti lda

sv' okej. ska läsa dina svar då. hihih. tack, klickade du på länken och såg min dans :D ?

Postat av: nicole

sv: så lite så :)



använder du hårförlägning?

/Shoppaholly

Postat av: linneaa :D

har du några frågor till mig? :)



kram!

Postat av: bella♥

japp :) ♥

Postat av: anna

sv: aa den var bra :)

Postat av: Linnea

MATILDA svar; aa gör det =) nej det gjorde jag faktiskt inte ska göra det =)

Postat av: Linnea

NICOLE SV; =) nej, men jag har men det är bara clip-on hehe =)

Postat av: Linnea

LINNEA SV; jag skrev ju några frågor till dig nyss hehe

Postat av: Linnea

BELLA SV; skönt =)

Postat av: linneaa :D

aha, oj har inte riktigt koll ;$



görs då? :D

Postat av: Linnea

LINNEA SV; hehe okej =)

Postat av: linneaa :D

ska snart ta och fixa något att äta :)

Postat av: bella♥

jaa, men det finns ingenting att göra här :/

Postat av: m a ti lda

sv' haha ja visst var det roligt :D

Postat av: Emelie

Så lite så :)

Postat av: carroboll

Jag tycker inte att du ska ha dåligt självförtroende, du är ju så himla söt :)

Postat av: toves träningsblogg

jo då, idag har jag gått en hel del och snart är det dags för nästa mål mat :P själv?

Postat av: Linnea

LINNEA SV; låter som en bra idé gjorded et också nyss faktiskt =)

Postat av: Linnea

BELLA SV; usch tråkigt det låter =(

Postat av: Linnea

MATILDA SVAR; haha aa :D

Postat av: Linnea

EMELIE SV; =) gör du?

Postat av: Linnea

CARROBOLL SV; åh tack så mycket =) väldigt snällt skrivet av dig nu blir jag glad =)

Postat av: Emelie

Sitter och kollar på tv just nu. Ska snart börja gå igrnom saker inför flytt :) Du då?

Postat av: Linnea

TOVE sv; vad härligt det låter =) själv har jag precis fixat kaffe o fika hehe =/ kanske också måste ut och röra på mig lite hehe..

Postat av: Linnea

EMELIE SV; åh vad trevligt =) har precis fixat lite eftermiddags fika =)

Postat av: Emelie

Gott. Jag har jobbat natt så är lite borta när det gäller hur mycket klockan är ;P

Postat av: bella♥

Hahah tack :P ♥

Postat av: Lydia&Carolina

heej , fin blogg ! kolla gärna denna !

Postat av: Mikaela

SV: jora allt bra med mig lite nervös inför skolstarten bara, hur äre själv? :::)

Postat av: Anonym

aa :) okejj :P

Postat av: Anonym

tack för svaren ! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0