♥ Aug, 31. 2010

Hejsan bloggen!

Då var Tisdag här och i dag har jag varit och jobbat på Stockholms mässan, och sedan åkte jag till Solna på möte om jobb. Dagen har gått väldigt fort i övrigt måste jag säga.

Sista timmen på mässan var jag riktigt slut i fötterna eftersom jag står upp hela tiden när jag jobbar.. Så i dag stod jag från 7.45 - 12.30 men 15 minuters rast hade jag allt men då satt jag kanske i 5 minuter bara så ni kan förstå om mina fötter värker nu!

I morgon är de också jobb under förmiddagen fram till lunch, sen är jag ledig fram till måndag Gud så skönt!


Vill ha sommar igen!


Kommentarer
Postat av: mersiha

fiin blogg ;) vadgör du då?:D

Postat av: Linnea

mersiha sv; tack så mycket =) nja inte så mycket sj? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0