♥ Aug. 26, 2010

Hejsan bloggen!

Innan jag börjar skriva vill jag tacka för alla fina kommentarer jag fått i föregående inlägg, och visst är skorna snygga? och de kostar inte mycket alls om jag minns rätt, alltså skorna kostar runt 300-500 (?)

Satte klockan på halv 8 men tror ni jag kom upp? Nej! Hörde inte ens alarmet och jag satte 2.. Hm, jag satte tydligen av klockan i sömnen och ändrade inställningen till "tyst" ibland lyckas man som sagt.

Vaknade och va lite förskyld, så typiskt! Känner mig lite hängig och det är ett tecken på höst! Tycker jag iaf. för jag bli alltid lite små förskyld när de börjar bli kallare ute.. Får sätta på mig mössa och halsduk tror jag, så jag håller mig frisk när de kalla vindarna kommer.

Dagens planering skriver jag i ett annat inlägg om en stund.. Jag hoppas alla mår utmärkt och inte känner av näsan som jag gör.

Ha en super dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0