♥ Aug. 25, 2010

Hejsan!

Har inte skrivit nu på ett par dagar så jag tänkte skriva lite senare om vad jag har haft för mig under de dagarna men först tänkte jag skriva lite om i dag och i går.

Gårdagen var jag hemma med familjen (lillebror och mamma) eftersom jag inte varit hemma så mycket den senaste tiden kände jag att jag behövde det.. Gick iaf. till centrum på eftermiddagen och passade min lillebror medans mamma provade kläder. På kvällen begav jag mig hem till min pojkvän, skulle kika GG men blev Fångarna på fortet i stället så får bli GG någon annan gång i stället.

I dag tog jag en promenad hem vid halv 8, riktigt skönt att vakna tidigt måste jag säga.. Var sol ute så de va skönt att jag gick hem då och inte nu för nu regnar det ute.


Jag i en park i stan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0