♥ 2a augusti

I dag är det måndag och jag mår utmärkt förutom blåsan i munnen och att jag är lite förskyld. Min pojkvän ska kom hem igår från Västervik så i dag ska han komma hem till mig och äta middag med mig och min syster. Ska bli hur mysigt som helst att få träffa honom igen, för jag har verkligen saknat honom jätte mycket!

Den här veckan är jag och min syster hemma själva och det är mysigt men det blir mycket matlagning, inhandling, städning och tvättning osv. men det är charmigt på sitt sätt.. För man får veta hur det är att bo själv, både på gott och ont.


Kommentarer
Postat av: jennifer ♥

fett fin header du har! :D ♥

Postat av: E M M A

sv: okej, ska titta på the last song :P

haft en bra måndag? :)

Postat av: frida bengtsson

gud vilken söt blogg du har, urgullig!

Postat av: Linnea

Emma sv: aarå helt okej faktiskt din? =)

Postat av: Linnea

Frida sv; tack så mkt =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0