♥ 100820

God morgon!

Ska snart äta frukost och dricka gott kaffe och göra mig i ordning för att åka till utbildningen.. Det är fredag i dag och känns hur skönt som helst att man slutar tidigt i dag.

Hade lite problem att sova i natt så kommer nog att vara trött senare under dagen så jag måste nog sova en stund när jag kommer hem.. eller kanske på tåget hem alternativt.. Det passar utmärkt  med resväg ibland.. Känns iaf. bara bra inför dagen i dag och det är klart att det känns spännande inför dagen, det är bara 4 timmar jag ska jobba, så inte överdrivet länge heller.

Ha en bra dag och önska mig lycka till i dag..




Kommentarer
Postat av: Elly

Har en frågestund på min blogg :) Skriv en eller flera frågor om vad som hellst så svarar jag på dom i bloggen när jag fått endel frågor :) vore supersnällt.

Postat av: Linnea

sv; Hehe härligt de, jo tack jag har haft en bra helg. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0