♥ 1 år & 8 månader




I dag har jag och min älskling varit tillsammans i 1 år och 8 månader, och vägen hit har varit som en bergodalbana men så är det nog i alla förhållanden.. Huvudsaken är att vi står tillsammans efter allt som hänt och varit tycker jag, och jag älskar honom bara mer och mer för varje dag som går! Han känns som min stora kärlek och jag hoppas vi kommer vara tillsammans lika länge till plus ännu längre.. Han är en hel mysig kille och han gör kanske inte alltid som jag vill men det är charmigt tycker jag att ha en egen vilja och veta vad man vill och står osv.

Den här dagen ägnar jag ännu mer tankar åt honom än vad jag brukar göra, och i kväll ska jag få träffa honom igen.. Träffade han sist i eftermiddags men det spelar ingen roll för jag saknar hans närhet.. Älskar dig jesper!

Kommentarer
Postat av: LadyUmbrella

Åhh grattis!! :D

Postat av: FowZie♥ ~ sprallig glad tjej med många vimlande hypoteser

oooh gratttis! :)

Postat av: chaiimphoemphon

sv: mm det va kul! :)

btw grattis :D

Postat av: chaiimphoemphon

vsg :)

Postat av: Amanda

Vilken fin bild! (: Otroligt fin!

Och grattis får man väl säga!

Postat av: Linnea

CHAIIMPHOEMPHON SVAR; Tack så mkt =)

Postat av: Linnea

AMANDA SVAR; åh tack så mycket =)

Postat av: simone

Så otroligt sött :D

Postat av: cecilie

Grattis!! ;)

Postat av: Anonym

http://b-love.se

Postat av: Linnea

SIMONE SVAR; naw aa eller hur =)

Postat av: Linnea

CECILIE SVAR; tack så mkt =)

Postat av: Linnéa

Åhhh, grattis, så sött <3

Postat av: Linnea

LINNEA SVAR; tack så mkt =)

Postat av: Diana

Fett söta <3

Postat av: Linnea

DIANA SVAR; tack så mycket =)

Postat av: carroboll

Grattis tjejen :) Det är så roligt när det håller så länge :)

Postat av: Linnea

CARROBOLL SV; Tack så mycket =) Ja men precis visst är det de =)

Postat av: Emelie

Grattis :)

Postat av: Linnea

EMELIE SV; tack så mkt =)

Postat av: rebeccaj.

Gullig bild och grattis till er :)

Postat av: Linnea

REBECCAJ SV; tack så mkt =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0